Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Monday

Skrivet:    ·  Vardag
Skönt att komma hem. Var ju på komvux i dag och ansökningar till utbildningarna kunde man göra i april, så var en aning tidig ute med de. Men jag hoppas på att komma in på livsmedel eller florist. Var ju inte helt säkert att man skulle komma in för att komunen inte hade tillräckligt med pengar just nu, och om man oxå har en 3 års utbildning så var de svårare de med. Så man får se hur de kommer gå!
Sen drog ju jag till gymmet, men var tvungen att avbryta efter 45 min. Eftersom jag inte hade fått i mej tillräckligt med käk så blev man en aning svimfärdig xD Men ska in i morron igen :) Så då får jag banne mej äta!!
Nu blir de tv :) Full frys är ju alltid lika kul ;)
Och efter de Sveriges mästerkock. det är ju meningen att de ska vara om masterchef, Men vet inte som sveriges dommare kan vara lika hårda som USA:s?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design