Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Första dagen på Serviceutbildningen avklarad

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Den gick ganska fort, men som vanligt så var de jobbig för mej. Börja nästan lipa sönder :O inombords alltså!
Men i sluten så kändes hyffsat bra, men undrar om jag kommer klara av detta. Blir säkert bättre när man lär känna de andra. Just för tillfället så känner jag mig helt ensam där, men de får bli en ändring på de!
Måste skaffa mej bättre självförtroende och sluta oroa mej i onödan!!
-
Etter blev de lite träning på gymmet! Gött att tänka på något annat i alla fall.
I morgon blir det bara en kortis på plugget för samtal.
Gött att börja i lugnt tempo i alla fall :)
-
mina "Nya" Tränings skor
♡Frida Sofia♡
Skrivet: 2012-01-16,  kl. 16:32:53 Blogg:  http://sherebel.blogg.se/

Går du på utbildningen på Lernia med Lottie som mentor eller?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design