Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Skynda fynda!!

Skrivet:    ·  Fashion
Trodde jag skulle dö lite ett tag med allt folk som var inne i skövde igår... Sj mådde man ju inte så bra dagen efter juldagen xD Men är man shopping nörd så är man. Så jag tog med mig bror och syster in. Men kom ju iväg ngt sent så all tid gick ju åt för att hitta parkering -.- xD
Men jag hittade allt lite skit :D
 
Topp från cubus 149 :- (love paljetter)
Tjockare tights från gina 149:-
school hoodie från gina 99:-
Och såklart var jag inne på Stadium och hälsade på mina jobbarkompisar som jobbade under all stress xD Bra jobbat!! Men fick tag på nya gymkläder :) Adidas byxa 199:- Adidas linne 149:-
Lite bra o ha grejs!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design