Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Morgonpass

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Andra dagen i Helsingborg laddades med ett morgonpass på gymmet! Här är man inte lat inte ;) Gött att Actic finns överallt asså!
Var lite nervös eftersom jag inte skulle hitta dit, Var ju mer än 2 km dit, så slog ju på GPS:en xD Men sedan när jag kom dit så hittade jag inte actic ÄNDÅ!! Så jag gick runt lite där i kvarteret tills jag insåg att jag hade ståt PRECIS utanför från första början xD Aja, hittade gjorde ja ju iaf!
Men får ändå säga de att i Skövde så är det mkt bättre och fräschare.. men detta funkade rätt bra oxå!
Men den absoluta träningen jag fick var nog när man skulle ta sig hemmåt igen. Den så kallade "hälsobacken" som de säger här.. Ja ni förstår nog :P
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design