Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Insta veckan

Skrivet:    ·  Instagram
Nu har ytterligare en vecka gått, fort som satan oxå!
 
Började veckan med kvarg och prinskorv efter ett träningspass!
Smm alltid så fryser man halvt ihjäl mär man ska vänta på alla bussar in till skolan..
Praktiskt prov i skolan. Julbukett som jag fick A på :D
Firade luciadagen med lussebulle o pepperkaka med resten av klassen
Flumdag i skolan, alla vart helt slut efter alla prov.. xD
Kallaste dagen, frost på träden = vackert <3
Julbak med john! Mozartkulor
John hjälpte till på pepparkakshuset oxå xD
Slutresultatet:
Som alltid så vill jag bara bort från allt! Nu ska jag bli bättre på att välja mina val! Alla misstag kan ta sig i röven!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design