Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Betyg snack i skolan!!

Skrivet:    ·  Florist
Nu har jag fått reda på mina betyg!!!!! :D Blev ju självklart nöjd, men kunde ju gått bättre!

sorgdekorationen så fick jag ett B = MVG, på självaste utseendet. Den var något för luftig just vid tulpanerna, så om jag hade stuckit i lite med grönt så hade jag klarat mig -.-
Sedan fick jag ett C = VG på beskrivningen.. är ju inte min starka sida att komma håg alla dessa sidolinjer, mittlinjer, symetri och allt vad de nu heter xD
På tekniken fick jag minsan ett A = MVG+ :D Hade dock en tulpan som hade en liten liten flärp på stjälken.. xD
 
buketten (som gick förvådnadsvärt bra) Så fick jag ett A = MVG+ på utseendet :)
Fick även ett A på beskrivningen! Där var de ju inte lika svårt med linjer och sådan precis som tur var xD
Men dock fick jag ett B på tekniken.... Hade bindstället för långt ner och stjälkarna var för långa! Allid ska de vara nått licom xD

Men allt som allt på hela denna terminen så fick jag ett A i snitt! Så inte illa pinkat här inte :D
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design