Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Springrunda, check!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Var ju grymt länge sedan nu! typ 2 veckor kanske? :O Har vart förbannat trött efter plugget nu. Tar ju så lång tid att pendla! Men jag måste verkligen börja ta tag i det igen. Gick ju upp 2 kg på mallorca xD Fattar inte riktigt varför eftersom jag var sååå nyttig där :P Men det var bara att peppa sig lite extra så att man skulle komma ut tillslut! "Om man tar på sig springkläderna så kanske det går enklare?" Ställde mig på vägen och ojjj, vilken rusch det blev ut xD Haha! Men ska även börja gymma igen, men då kommar man ju inte hem förens vi 8 halv 9, och det kanske blir någo segt.. Men det får jag ta!!


♡wilmastorm♡
Skrivet: 2012-08-30,  kl. 10:40:36 Blogg:  http://will.scar.se

Tröjan, guh så skön! vart är den ifrån?

Svar: bra fråga haha xD Tror den är från gina eller H&M :) Dock var det ett tag sedan!
Hanna

♡wilmastorm♡
Skrivet: 2012-08-30,  kl. 10:40:37 Blogg:  http://will.scar.se

Tröjan, guh så skön! vart är den ifrån?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design