Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Paj present!

Skrivet:    ·  Mat & Bak
Det var allt härligt med en springrunda! Var ute över en timma xD Men de behövs efter allt fikande i dag nu när mammsen fyllt år :) Hennes present från mej fick bli hennes underbara fat/skål i bitar! Råkade göra sönder den när jag skulle vara redig och damsuga! Kanske inte så kul.. slipper kanske att damsuga på ett tag nu haha xD
Nu ska jag i alla fall lägga mej framför ett avsnitt av OTH, för i morgon blir det ut och leta efter en resväska och annat skit som behövs till resan!
Sen har mitt paket kommit från halens!! ÄNTLIGEN!! eller ja, redan?? Var ju typ en vecka sedan jag bestälde skiten!
Men ha en bra kväll med er!! pussipuss <3
-
min underbara paj som blev sådär fin xD Men god var den!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design