Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fasen, något missnöjd!

Skrivet:    ·  Fashion
Ni vet paketet från halens som kom i dag? Såååå missnöjd :( Allt var ju gigantiskt stort fast jag bestälde allt i st 36 :O Så tänk på de att ni ska beställa allt i en mindre storlek än vad ni brukar ha!
Men blev nöjd med 2 plagg av typ 10 xD Fast ena ska jag skicka tbx för att byta till en mindre storlek!
Allt skulle gå på runt 2000 kr, så tjänade lite på de eftersom allt var stort och jag bara ORKADE INTE beställa om ALLT igen.. xD
Vet att jag posar i bara underkläder, men vem orkar slänga på sig brallor i denna värmen lixom? :P ser ju lika dant ut om jag hade haft bikini ;) ingen större skillnad ju!
-
En nogat färgad blus :)
Den är lite silvrig, men syns inte på bilden! Denna ska jag dock byta till mindre storlek!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design