Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bröllop

Skrivet:    ·  Vardag
Min vän har nu gift sig med en stilig karl! Bröllpet var så fint som de kunde va <3 Man blev ju nästan lite själv sugen xD Att oxå gå i en super snygg/söt vit klänning och bara stå vid altaren med den man älskar allra mest!
Blev dock inga foton i kyrkan för min del eftersom jag endast hade med mobilen som kamera, var ju tvungen att stänga av den eftersom det fanns elalergiker! Men de får man ta hänsyn till! Blev bilder under kvällen ist!  Men kanske inte fick ngt jätte bra kort på dem, men aja...
 
 
 
 
 
♡Hanna♡
Skrivet: 2013-03-04,  kl. 11:38:34 Blogg:  http://fruedholm.se

Åh, huur kunde jag ha lyckats missa detta inlägget!? Dah. Nu blir jag ju lite lycklig igen :')

Svar: ja hur kunde du??? :O Haha xD Ja den dagen var helt underbar får jag säga :)
Hanna Lenngren

♡Hanna♡
Skrivet: 2013-03-04,  kl. 21:17:05 Blogg:  http://fruedholm.se

Åh så skoj att höra att det inte bara var jag och D som hade det trevligt! :) Tack för att du var med och förgyllde den! (Vi skrattar fortfarande gott åt filmen från "sko-leken".. Haha! I bakgrunden smockar du i dig en muffin på ett väldigt stiligt sätt och börjar sedan gapskratta. Hysteriskt roligt! Så tack tack för alla härliga skratt!)

Svar: haha ååå då måste jag bara se den filmen xD på ett stiligt sätt för en gång skulle oxå.. inte illa av mej xD ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design