Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Städat och fixat

Skrivet:    ·  Inredning
Vad gör men en tråjig söndag som denna??
Jo man städar! Det var behövligt eftersom jag inte gjort det säkert på en månad? :O xD
Får skärpa till mej på den punkten!!
Sen sken ju solen ute så runt 12 blev jag klar så resten av dagen satt jag ute i det fina vädret ^^ Lite brun blev man i alla fall :) Satt i bara shorts och BH, fasten vad vart det har blivet (Y) sommarkännslor på de ;)
-
Nu blir det att packa, ska till älskling över valborg <3 
Lägga sig tidigt och, ska ändå jobba i morgon!
-
Har en massa filmer nu med Jennifer Lopez! Hon är ju helt underbar som skådis, speciellt romatiska komedier ;) Såg ju en i går på Tv:n "Kärleken checkar in" så nu är man fast :)
Ja, får ju ha en madrass i rummet nu. Syskonen kommer hem ibland och så! Sen om John tycker de blir trångt i min STORA säng så har han en egen nu ;) haha xD
-
-



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design