Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Sjuk igen :(

Skrivet:    ·  Vardag
Jahapp, då fick man åka hem från praktiken i dag... inte vad jag hade tänkt mig precis!
Har i för sig haft någon liten förkylning i helgen, men det sket ju jag i nu när man fick jobba extra.
Men nu var de både förkylning, huvudvärk och tjock hals, och sen när jag väl kom hem så blev jag helt yr och varm. Kan säga att jag kände mej helt väck!
Låg bara död i soffan ett tag tills jag sen orkade hoppa in i duschen.
Hoppas jag bara inte får halsfluss :S Det är många som är sjuka nu, så nu har det kommit till mej... JIPPI??
Har i alla fall ingen feber!
-
Fick avboka min körlektion i morgon oxå :( Jag som såg fram emot det! Det är ju inte speciellt bra att vara borta från  praktiken heller! Men men, bättre att vara hemma i morgon och vila upp sig så man kan gå resten av veckan än att gå där och vara halvsjuk.
-
Nu blir de honungsvatten och en massa sömn i natt!
I morgon så blir det soffhäng och se på disney channel. Det hör ju till när man är sjuk tycker jag ;)
Hoppas att ni andra mår bra i alla fall <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design