Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Blev en rätt bra dag faktiskt :)

Skrivet:    ·  Vardag
Fick en väldigt bra start på dagen så jag drog till körskolan och körde en lektion. Han sa att om jag ligger i nu så kan ja ha körkortet i juni :D snacka om att jag blev glad :)) Så nu har jag bokat an massa lektioner fram över och även Risk 2!
Nu måste jag bara komma igång med tiorin känner jag...
-
Som sagt, igår så var jag inte alls pepp på praktiken, ville bara hem, och sen så började jag tänka på framtiden. Klart jag kommer få jobb och kunna flytta hemmifråm, men det känns såååå långt borta just nu ''/
Men i dag gick det mycket bättre :) dels för att jag blev så glad för körkortet och att jag nu ska jobba extra på Stadium på Lördag! :D Så lite pengar blir de ju allt ^^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design