Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Funny Day <3

Skrivet:    ·  Vardag
Gjorde klart en power point i skolan i dag, var inte så mycket mer xD
Gick och tränna. Det blev verkligen ett hårt pass! Jag var ju helt slut efteråt :S
Gick sedan till syster simone för att sola, man ska ju se någorlunda fräch ut till sudenten ;)
Spfie ringde och de blev att vi shoppa på elins eplanad.
Sofie hittade verkligen ett gätte fin bikini ;)
Ni hittar hennes länk här denaför, så får se om hon lägger ut den på bloggen.

Jag passade på att testa lite jag me ;) Det kanske är ngt?
Passade på att köpa ett linne på cubus, kosta bara 69 kr :)
Köpte även mina finfina balskor i dag :D :D :D<3
Men de får ni se den 12 juni ;)
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design