Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Shopping i Lidköping!

Skrivet:    ·  Fashion
Måste säga det att i dag har det vart en underbar dag nu när solen är framme och värmer :)
Åkte tidigt iväg med mamma till Lidköping.
I dag var det dax att fixa balklänning :D
Men vi gick i många affärer innan och det är så fint i Lidköping, många roliga affärer!
-
Jag och mama gick in till gina tricot och kolla, mycket bättre än skövde må jag säga ;)
Det blev några köp där inne.
-
Vit topp med lite mönster.
beage "bolero" med svart läder.
Smycken: Halsband med fint fjäderdekoration & färgglada örhängen.
-
Efter detta så gick vi äntligen till Festivitas.
De hade finfina klänningar, men lyckades hitta min rätta! Det var inget snack om saken ;)
Men kommer inte säga så mycket om den, det får bli en liten suprice ^^
Fick dock inte med mej den hem i dag.
Den skulle sys in lite, det känns ju bra ;) haha
-
Som alltid så gick vi till ficket som ligger på torget, ett super mysigt fik!
Mammsen :)
Är helt nöjd med dagen!
Love Hanna
♡emilie♡
Skrivet: 2011-03-19,  kl. 18:20:01 Blogg:  http://emiliemediet.blogg.se/

den vita längst upp va jättefin!

♡Hanna♡
Skrivet: 2011-04-10,  kl. 14:06:46 Blogg:  http://hannablog.blogg.se/

Hur lyckas du hitta alla snygga kläder? Gah! >.< Jag känner mig helt shopping-efterbliven nu ju! -.- xP




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design