Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ljuva Dublin

Skrivet:    ·  Irland <3
Okej. Tänkte dela med mig lite om hur underbart det är här på Irland :D <3
Besöker pubbar med spel och Guinness varge kväll. Går och utforskar och i dag så har vi vart på Ginness store hause. Ett slags "museum" hur man tillverkar Guinnes och dens historia, helt fantastiskt!
-
Lägger ut lite bilder från första dagen här var (söndags)
-
Jag och älsklingen på väg till skavsta flyplats.
Det gick bättre än förväntat med flygningen. Var ju skit kul :D
gräset grönt och bladen på träden har slått ut! Det är som sommar här. Lite kul med att alla dörrar är så färgglada :)
Max och Ella. Sitter och väntar på maten på en italiensk resturang :)
Supergott med pasta, tomatsås och bacon.
The temple bar. Bandet ska spela på den pubben på Torsdag.
Rickard och lilla Hanna, Ella & Max, Bea och John.
Jag och Ella
Det är sjukt mysigt i Dublin.
me
Ella
Kan säga att färg, de använder dem sig av i alla fall.
Så klart så besökte vi en pubb för att sig en Guinness på Stages Head.
oj oj oj, inget kan slå detta!!!!
-
Detta får bli den sista bilden från den första dagen.
Självklart så har jag mycket fler bilder från i går och i dag, men får lägga ut dom när man hinner. Har fullt upp här :D
Have a nice day ;)
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design