Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lycklig?

Skrivet:    ·  Vardag
Allt började när jag tog upp kontakten med mina gamla vänner igen.
Jag var den lyckligaste människan i världen. Då hade jag allt!
Men snart efter det så hade jag allt plus lite till.
Jag blev kär...
Allt var perfekt. Hade sina vänner bredvid sin sida, kände den pirriga känslan av att vara ny-kär.
Man bara levde för dagen. Jag var lycklig!
I dag har jag fortfarande mina gamla, till och med nya vännerna kvar. Som sagt, bästa vänner håller alltid i hop. Därför jag älskar er <3
Men man märker under tiden att allt förändras. Man har inte tid till allt längre, inte ens kärleken.
Man har nästan tappat hoppet under vissa stunder.
Jag kan inte säga att jag är lycklig längre. Det är något som fattas som jag aldrig kan få tillbaka.
Kärleken är olycklig...
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design