Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Så mycket!

Skrivet:    ·  Vardag
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad det är mycket!
Tänk att man är så stressad! Har historia prov om 2 veckor och jag får panik hur man ska kunna gå igenom så här mycket. sedan har man svenska uppsatts som ska vara inlämnad samma veckan som provet. Måste göra klart bartekniken och börja studa inför läxprovet i massage som ska vara nästa vecka. Jag klarar inte detta! :( Sedan tänker jag på praktiken!? Varför gör jag de? jag fattar inte varför, gör ju ändå inget speciellt där?
HATAR att jag alltid tänker på mer och oroar mej i onödan, fast ändå inte.
Det finns för mycket att tänka på! Jag orkar inte detta.... :'(
Mår inte bra av detta! måste gå och prata med någon, men ne! DET HINNER JAG INTE MED! -.-
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design