Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mysig helg hos John <3

Skrivet:    ·  Vardag
Ja som hoppades på att skolan skulle vara stängd i dag :(
Men men, klarade av dagen i alla fall.

Har vart hos John sen i torsdas ^^ har vart mysigt.
Men i lördas kväll drag jag Martina och Ellen till Ella och hade tjej kväll med Sofie och Amanda oxå :)
Åt varma mackor! Fy va gott de va :D
Sen drog ja tillbaka till Tidaholm. Va ute och hade skit kul men Martina Jonas och John <3 De måste vi göra fler gånger :D
Sen på söndan var man bara slö o ville sova xD hade ont i huvet hehe.

Nu ska man väk käka lite, e as hungrig :S Och är så fruktansvärt sötsugen så de finns inte!!!

Jag och Martina köpte var sin eyeliner ^^ love it ;)

Håller på och göra om lite hemma som vanligt xD Men fint blir de ju :)

Mina cupkakes som ja bakade föra helgen, snacka om att jag e sugen nu!



Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design