Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Älskling <3

Skrivet:    ·  Vardag

Saknar dej så mycket, kollar på bordet där mobilen ligger, väntar på att den ska ringa eller kanske ett sms?
Vill prata med dej, vill höra din röst. Men det kommer inte vara så.
Jag kanske hoppas på för mycket.
Men jag saknar dej, älskar dej. Vet, det har bara gått 1 dag. Men om man verkligen älskar någon så finns den kärleken i en och då vill man tillbringa den med dej <3
Men de får ja bara göra i mina drömmar när inte du är i min närhet.
Hur långt bort du än är, så känner jag din kärlek. Den är som en låga som brinner och den kan alldrig slås ut. Den är varm, trygg och kännslig för att blåsas bort, men vi kommer alltid att hålla den lågan tillsammans, för jag älskar dej <3

Puss från din älskling <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design