Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Snöoväder!

Skrivet:    ·  Vardag
Japp, då är det mer snö än vanligt. Kom inte ner till bussen ''/
Jag som ville till skola för en gångs skull.
För det första så vill jag träffa min Älsklig på våran 4- månaders dag.
För det andra så hade jag gjort iording mej till rocka billy temat som vi skulle ha i dag.
För det tredje så skulle jag till syster.

Istället sitter jag här och lyssnar på Fields of gold med Eva Cassidy och inte gör ett skit. Har matte prov i morron, men jag är så seg och har ingen lust att plugga till de.

En sak till. vist att man kan tycka illa om någon, men bara för det så betyder det inte att man snacka skit om ens vänner. Det kallar jag LÅGT! Men men, de har väl inget bättre för sej.




Nu ska jag fortsätta med att inte göra ett skit, Känner mej så uttråkad.

Jag vet inte vad jag vill längre.... Vill ha det som förut.

Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design