Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nu jävlar :D

Skrivet:    ·  Vardag
Ofta att man skriver: "Du är som en nylaggt fjärt för mej, du kom, du försvann. så skippa BS (bebis) snacket"
HAHAHAHHA xD Jag tror ja vet vad du ska få av mej i present. Ett LEXIKON :D
Vist, man kan vara lite töntig och behöver mogna upp. Men detta vet ja inte om du kan växa ifrån ;)

Och eftersom du retas med att du har kvar alla bilder på mej (inklusive underklädesbilder) så kan du inte komma över mej. Du vill ju så gärna ha kvar ALLA underbara minnen med mej ifall du blir lite deppig så att du kan bli på bättre humör genom att kolla på underbara mej :) Så stackars din tjej :O Fattar inte hur du kan göra så mot henne. Men de e klart, du e ju som du e ;)
De kanske är som du sa, att du bara har tjej som tröst! 
Men men, ja vet ju inget :O Jag är bara en omogen nylaggd fjärt som inte kan växa upp :D Och jag är nöjd med den jag är. ^^

Och du! Jag har faktiskt en UNDERBAR, ÄLSKADE, SÖTASTE, FINASTE kille som byr sej om mej :D

                              
♡Emilie♡
Skrivet: 2010-02-04,  kl. 21:44:16 Blogg:  http://emiliemediet.blogg.se/

jävla tönt asså! fortsätt vara du Hanna!! han vet inte ett piss. Avundsjuka duvet :)

♡hanna♡
Skrivet: 2010-02-05,  kl. 14:55:00 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Ja ja vet ;) Han vill bara ha ngt att göra, har ju inget liv du vet xD Hans dator e ju hanns allt haha!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design