Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Drömmar?

Skrivet:    ·  Vardag
Varför gör jag aldrig de jag vill göra? Jag vill åka nån stans utan att veta vart, stå i spöregn utan att veta varför. Att bara göra de saker som jag känner för.
Jag vill göra mycket, men man kan inte göra allt.

Jag vet inte om jag vill fortsätta Media. Är så trött på de. Jag ville ju inte änns gå där från början. Jag var osäker och viste inte riktigt vad jag ville. Men nu känns det som att jag velde fel.

Jag fick frågan: Vad är dina planer inför framtiden?
Jag vill måla. måla massa motiv på väggar.
Ja vet, de kanske låter rätt korkat, men de e de ja vill. Inte bara en vanlig målare utan en som gör något som betyder.
Men då måste jag hoppa av Media och börja kavelbro och börja om från början. Men jag är så trött på skolan men sammtidigt så kan ja jobba upp mina betyg.

Kanske man ska hoppa av skolan helt o hållet? Fast de är ju väldigt dummt o göra de.
Bara man kunde ha en anledning till och göra de.
Vist, just nu så kunde ja haft en anledning och slippa skiten, jag kunde ha gjor de som jag inte gjorde. Men då skulle jag inte haft de vänner eller John som ja har...


♡emilie♡
Skrivet: 2010-02-10,  kl. 20:03:02 Blogg:  http://emiliemediet.blogg.se/

fan vet vad du snackar om!! kämpa på bara gumman.

♡bea♡
Skrivet: 2010-02-11,  kl. 09:48:44

stckare, men försök att stå ut de sista åren på media, för du kommer kunna bli målare efter media med, de flesta går en linje och sen blir det inget inom den lijen. Så jag kan nästan lova dig att du kan bli målare efter media med.<3

♡Hanna♡
Skrivet: 2010-02-11,  kl. 15:58:05 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Jo ja ska i alla fall gå detta året ut, får se vad som blir sen.

♡Simon♡
Skrivet: 2010-02-11,  kl. 16:37:51

Börjar du kavelbro behöver du inte göra om svenska A och allt det där. Så praktiskt taget kan du bara vara i måleri verkstan och kanske göra klart kursen snabbare, annars kan du hoppa på som lärling på nått företag....

♡Hanna♡
Skrivet: 2010-02-11,  kl. 18:18:01 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

ja de e ju de som e så bra, men de e bara om ja orkar gå 3 år till i skola xD är lite skoltrött!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design