Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Påsk

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!
Ja nu har påsken vart och det har vart suveränt sköjj :)
Har vart i Tidaholm men vännerna <3

Tjejerna van då racet mot Robin och John då (Y)

Bilder från Fredan:
Ella när vi väntade på bussen ;)

Robin :) hos martina och Jonas

Ella och Martina <3<3

Lilla Lusen :P

Grabbarna ;)

Å min lilla söta gubbe <3<3<3

Robin o Lusen

Ja och Ella, blev inte så bra kort på oss xD hadde ju några som störde oss :( xD

John försöker sej på fjortisminen ^^

puss puss <3 :D

Ella fixa frillan :D sjukt snyggt asså.

Ella o Robin ;)

Naw...  John söt sova

Ella och Robin igen ;) ^^

Hehe dax för sång

Vilken känsla! :O

^^



Bilder från Elmia:


Min framtida motorcykel ;) de ni!









Ella var ju promt tvunget till att fotas med en plastdocka xD


Bilder från lörda kvällen <3 :
Jag och Älsklingen <3<3<3 Ett halvår med dej nu <3

Ja han ser fest sugen ut xD

Jonas, Jocke och Maria :D <3

Ella med snygga brills (Y)

Robin :D

Martina  Maria och Jocke
'
Lusen och John

<3

Jag xD

Amanda och Jag <3<3


Då var bilderna slut ^^
Blev en skit kul kväll, utom att den slutade tidigt xD hehe

Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design