Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Orienteringen är avklarad :)

Skrivet:    ·  Vardag
Orienteringen är äntligen över.
Sitter här med lite träningsverk i benen xD
Vet bara inte varför jag har det men, sprang ju inte så mycket :P
Orienterade med Linnea och Ella:)
Ella bara satt i skogen och käka blåbär xD
BLÅBÄR!!! haha ^^
Och inte nog med det. När hon  såg skogen så tänkte hon bara på "Naket"
"Skogen är lixom naken, det är så fint" "Tänk ok vi skulle vara nakna i skogen, det skulle vart fint" och massa sånna saker hela tiden xD
Man undrar ju vad du tänker på ibland annars asså ;)
Fast det är min Ella de :)
Alla har lite kul fantasi ^^



Satt sedan med John och Lusen i caféterian en stund innan jag skulle till bussen.
Missade den med 1 min xD Då var det bara att gå tillbaka ><
Fick åka med Lusen och Ella :)
Så hem kom jag tillslut xP

Nu ska jag hjälpa brorsan med läxorna ><
Vist är han söt med choklad mustagen ^^
Fast inerst inne är han en ond liten skit! xD

Sedan blir det att sitta med mina läxor... (mindre kul)

MAn får se vad man gör senare i kväll sen.
Slår vad om att jag kommer bli sittandes framför Tv:n xD

Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design