Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kul kväll igår brudar <3

Skrivet:    ·  Vardag

I dag blir det till att plugga. Har hunnit med hälfet nu.
*Säljarbrev
*Pressmeddelande
*Granska källor
*Matte
Ja det blir bara att jobba på -.- xD

I går kväll var jag med mina brudar :)
Såg på film och myste^^ Ella somnade, sött <3
Pratade lite om allt möjligt, var även social med Börs ;)
Drack GRÖNT gjorde vi oxå xD Jag kom med mina muffins som vi käkade!
KALORIBOMBER! haha xD

Choklad :D

Nygrädda muffins :D

Mina kaloribomber <3

Ella & Jag <3 Hos Emma ^^

MYYYYS!!! <3<3

Snygga Bruden då ;)

Johanna godingen <3

Linnea & Emma <3<3

Ja tror nog att Ella skulle försöka ta kort på mina bröst xD

"Gissa Brösten" ^^

"Gissa brösten" ^^

Ja, såhär satt vi hela filmen^^ Ella somna så gulligt <3

Johanna ^^ Linnea & Ella i bakrunden

Godingar där ;) <3

Linnea och Ella, så goa asså <3

Haha xD "humm, hur gör man? :O"

Jag & Emma <3

Jag & Johanna "Fjortis bild" xD ^^

Ella & Johanna <3

Haha xD

Jag älskar dej ^^

Ni e så J*vla underbara <3<3<3<3<3<3<3<3 Älskar er <3<3

♡Anonym♡
Skrivet: 2009-09-06,  kl. 13:49:54

Haha, jag var så jävla trött jue X) Men mysigt hade vi det i den lilla fotöljen ;)<3 Tack för underbart mysig kväll alltså :D Älskar dig <3<3<3<3<3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design