Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Spice girls kvällen <3

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!

Nu har man då haft Spice girs kväll :)
90-talet är underbart <3
Älskar mina vänner!

Nu kommer det lite bilder ;)


Här är jag hos Ella ^^ Gör i ordning mej förfullt.

Sötingen Ella då <3<3

Ella och Jag <3 NYBLIVNA KUSSAR!!! haha <3<3<3<3

Ja, man kan aldrig ha tråkigt med denna tjej :D

Flortis!

Vi är CUTE! <3

Ja vi har klubbor mellan brösten ja!!! inget fel med det ;)

MUMMS ;);)

så såh man ut hela kvällen då :)

Johanna, alltid lika SÖT!

Amanda :D Älskar din frisyr <3

Sofie och Jag <3

Godingarna ^^

Haha John :D Du e så j*vla go <3 ^^

Vad ska man säga? ^^

Ella och Lusen (Christofer) Ni e så SÖTA och UNDERBARA! <3<3

Jag, Johanna och Emma! Puss på er ;)

Älskar er <3

Ni är alltid lika sexy :O ^^



Sifie snyggingen ^^

Men Johanna då ;) xD

Du är så snygg!!! Love U! <3

Nu börjar Festen! haha xD

Jag och Lusen! Jag är så mkt bättre på att dansa än han! haha xD

Jag och Ella! du e MYS! <3<3

Amanda, Börs, Lusen, Johan, Ella och Jag med min bak xD

Emma, Johanna och Amanda. mina sötingar!

Underbara kväll <3

Här sitter grabbarna Börs, Johan och lusen med brylcrem och de rosa skjortorna ^^

opps ^^ haha xD

Sofie var så snygg ^^


Inte bara jag, utan även John ;) I like it <3

haha ja då ^^

Sofie och Jag lalalala <3<3

:O what you doing? <3<3

Vårat asgarv igen då ;) en i repris HAHAHA x'D

Men John då :O Vad du ska hålla på jämt haha xD  :) <3

Haha vet inte vad du pekar på men xD verkar vara ngt roligt ^^ <3<3<3

När vi kpommer till denna bilden så tror jag att det är Johns bak och ja, kanske Börs ^^

Börs, Amanda, Sofie och Lusen som njuter av musiken ;)

Olala :O I like it ;) <3<3

Du äge os alla Emma med din dans ;) (Y)

Haha xD

Asså man vet inte vad man ska säga? DU ÄR SÅ UNDERBAR JOHN! <3<3<3

Nästan hela gänget ;) Ella, ja tror inte att du vill visa ditt smile xD tog bort de haha ^^

Kan några vara så söta som dom? (ockej kanske jag då xD haha) Men INGEN ANNAN <3<3


Nu är äntligen alla bilder här, nästan alla xD
Tog nästan hela dan med lite pauser då men ^^

Nu sitter jag och spelar lite gitarr som Börs lärde mej igår TACK <3

Sitter och snackar lite med Gustav som jag inte gjort på evigheter!
Saknar den grabben enorm mkt :(
Miss U <3<3<3

Love Hanna
♡Lusen♡
Skrivet: 2009-09-13,  kl. 22:14:40

Tack för en underbar helg alla goa o fantasktiskt underbara personer ^^ hade de skit roligt, fast ja var den som körde ;P

Hoppas de bli snart igen :)

P.s. Hanna ja o ella är sötare än dig ;P haha



Love Lusen

♡Johanna♡
Skrivet: 2009-09-14,  kl. 11:53:18

åh, det var super skoj, fast bilderna va ju hemska HAHAHAHA :D älskar dej min underbara tjej ! hjärta !

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-14,  kl. 18:39:14 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Lusen: Stackar dej som körde :( haha xD

Ja det hoppas jag med ;)

NEJ! Lika söta? ^^

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-14,  kl. 18:40:22 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Johanna: Skoj var dej allt ;) <3

Nej du är så SÖT! <3<3 Älskar dej med min goding :) <3<3

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-14,  kl. 18:40:23 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Johanna: Skoj var dej allt ;) <3

Nej du är så SÖT! <3<3 Älskar dej med min goding :) <3<3

♡Petronella♡
Skrivet: 2009-09-14,  kl. 20:38:24

Guuud vilken underbar kväll Hanna :D Håller med om att vi borde göra det snart igen :) Roligaste partyt på väldigt väldigt länge! Men jag och christofer är sötare än dig ;D Men du är ju sexigast så :) <3<3<3<3<3 Ses imorrn Hannasöt!

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-14,  kl. 21:30:44 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Ella: ja okej då, ni får väl vara sötast då ^^ eftersom ja e "sexigast" haha xD ja de gör vi godingen min <3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design