Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Middagen men tjejorna <3<3

Skrivet:    ·  Vardag
Middagen med tjejjorna var så UNDERBAR <3<3
Ja, det kom en del klockrena kommentarer oxå xD

-Men skatten går alltså inte till sjukvården?
-Får ni lära er sånt på samhäll?
-Hur liten är en liten?

Ja vad ska man begära av ett kinder xD

Det togs en hel del bilder oxå ;)

Hemma os Ella när vi gör iording os <3

Ella ocg Sofie "Vi måste ta våra buss kort!"

Snygga Emma ;) <3

Ella, du e så finer :D

Haha xD ja man måste bju på sej själv ibland ;)

Jag och Ella <3<3

Här har vi hela gänget då ^^ Ella, Sofie, Amanda & Emma ^^ <3<3<3

Här sitter vi på benidorm och käkar! alla var nyttig och sedan kom ja o emma och tog en pizza haha xD

Och även var sin öl hihi <3<3

PIZZA :O haha xD hugg hugg!

Söta Amanda <3<3 ^^

Ella och Sofie <3

sitter hela gänget! ^^ <3<3<3

Öl e gott :G

Sofie och Jag<3 vi med våra slratt kort! snart blir det att hänga upp ett kolage på väggen ;)

Emma och Amanda <3 mumms mumms ;)

Sötingen <3<3 ^^

Ella och Jag inne på toan haha ^^

Ja väggarna var ju snygga xD

Ella pella ;) <3

Sedan trog vi till pims o tog os en Kaffe! <3<3 Emma och Sofie <3

Jag och Ella <3 i fönstret bakom kom de ju några snyggisar xD

Ja då xD Ella med sina "under" kort xD

Sofie och Ella haha xD

Dom kan faktiskt se normala ut ;) <3<3 mina godingar <3

Sedan skulle alla hem :( så det blev bara ja o Ella kvar eftersom vi skulle till våra älsklingar i Tidaholm <3

Vi på toan medan vi väntade på bussen ^^

Haha blixten kom i vägen xD

Sissta bilden <3 våra snyggingar ;)



Denna kväll måste snart göras om^^
Hoppas då att de nadra hänger med då, de skulle vart kul :D
Älskar er mina babs <3<3<3<3<3<3<3

Love Hanna






♡Ella♡
Skrivet: 2009-10-29,  kl. 08:25:59

Jag älskar dig Hanna :) Och jag älskar er andra brudar enormt också om ni läser det här! <3<3 Tack för en underbart rolig och mysig kväll, måste göras om snart! :D <3<3<3 PUSS :*

♡hanna♡
Skrivet: 2009-10-29,  kl. 20:58:00 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Ja det är klart att vi ska göra om denna kvällen :D

Älskar er jättemassor <3<3<3 :*




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design