Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Öppet hus :O

Skrivet:    ·  Vardag

I morron så är det öppet hus på Västerhöjd.
Jag ska då sitta i Tv-sdudion som vi aldrig har jobbat i förut, så vi får se hur det går med de.
Kommer sitta där och bli intervjuvad om media programmet medans alla de andra som hälsar på står och glor på en :S Och jag som har scen skräck!!
Hoppas jag får tid över så ja kan redigera klart mitt Djurrepotage. Måste ju bli klar någon gång med de känner jag xD

Sedan efter skolan så ska man med snyggaste Ella hem :D
Vi ska göra i ording os och sedan drar vi och några godingar till valhall ;)
Sedan blir det bara att åka hem till älsklingen och vara hos han o mysa till onsdag <3<3


Just nu så drömmer jag mej bort om Julen, ÄLSKAR JULEN <3




Så kommer mitt hue se ut i framtiden då :D DYRA elräknigar men xD De e ju faktiskt bara jul 1 gång om året ;)



Vill ha glögg :G har bara Te som smakar gjögg, men de e inte samma sak ><



Nu blir snart idol för min del ;)
Sedan ska man packa lite för i morron och de kommande dagarna!

Älskar dej min John <3<3<3

Love Hanna
♡Ella♡
Skrivet: 2009-11-15,  kl. 18:50:48

Mysigt hade vi det =) <3<3<3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design