Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Onsdag, har vart en bra helg :D

Skrivet:    ·  Vardag

Ja då var de ett tag sedan man la in något på bloggen.
Jag har ju vart hos min älskling sen i Lördas <3<3 Just nu så saknar jag honom väldigt mycket.
Kommer kännas tomt i natt :( <3<3

I lördas då så hade vi öppet hus. gick väl rätt bra endå ;)
Fick sitta i radiostudion med Bill & Bull ^^ Vi sjöng och hade det roligt tills vi såg att de kom folk som ville kolla vad vi gjorde haha xD

Sedan gick vi ner till caféterian där Ella och John skulle spela :D
Fick även lyssna på Lusen när han sjöng ;P

Lite bilder från dagen då:

Jag i radiostudion ^^

Studion

Jag igen då

Studion

Studion

Söta Bull ^^ <3

Sdudion, nice bild tycker ja att de blev ;)

Gulliga Bill ^^ <3

Hihi, tycker att Bull fick en rolig näsa ^^


Efter öppet hus så åkte jag hem till Ella^^ skulle fixa os till valhall ;)
Var där med mina godingar <3

Ella, du e så jävla snygg!!!! <3<3

<3<3<3

Ja, de blir ju en del ego foton asså xD

Me




Ja, De var så att jag och Bea hade lite små kul HAHAHA xD John kanske tyckte de var mindre kul. Har man sjuk humor så har man! :D

Som sagt var...

John, du kanske borde öva på att hålla still pennan en aning xD



Hoppas ni har haft en rolig titt ;)  hehe xD

Love Hanna

♡Anonym♡
Skrivet: 2009-11-19,  kl. 16:02:12

Hahahaha sexställningarna är riktigt vackra :'D

♡Emilie♡
Skrivet: 2009-11-19,  kl. 16:02:49 Blogg:  http://emiliemediet.blogg.se/

oj glömde skriva i namn o skit xD

♡Bull ;)♡
Skrivet: 2009-11-19,  kl. 16:18:47

Hehehe, sexstälningarna var skojiga att roliga haha ;P så sjuk humor man har. ;P



Det var skoj på öppethus faktist :D fick vara med snyggingarna ;) puss på din rumpa ;)<3

♡Hanna♡
Skrivet: 2009-11-19,  kl. 18:59:17 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

sex sex sex, altid så blandar vi in de haha xD

♡Ella♡
Skrivet: 2009-11-20,  kl. 17:09:03

Fan vad snygga ställningar alltså X) Hahahaha Sex är ju kul så vrf inte ;) Dessutom är vi snyggast ^^ Fast det är lite kul att täckkrämen syns så mkt på varje bild X) <3<3<3

♡Hanna♡
Skrivet: 2009-11-20,  kl. 19:22:34 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Vist e dom :D älskart haha xD

vi e ju snyggingarna så ;) oj, såg de nu du haha xD



<3<3<3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design