Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vatra + ??

Skrivet:    ·  Vardag


Denna helg så kan man säga att det har hänt en hel del.

Från att ha vart på Vatra med helt underbara Tjejjor
till att den man tycker om mäst, finns inte längre i tankarna.


Varför blev det så här?
Jag kan inte veta när någon gillar en om de inte visar det.
Om jag vet att det inte kommer funka igen
så är det bra att man är samms och kan vara nära vänner.
Men om den andra inte kan vara i närheten eller prata
för att den gillar en för mycket, så vet man inte hur man ska göra.
Det är bättre att säga sanningen än att man spelar med
att man gillar en tillbaka bara förr att kunna umgås.

ska man vara ärlig eller ska man ljuga och spela med?






Här är i alla fall lite bilder på mig ^^


Måste gå på Vatra nästa gång med mina underbara kompisar <3
11/6




P.s  fölåt att ja inte har skrivet på ett tag ^^

                                                                                               // Puss Hanna




♡Loviisa♡
Skrivet: 2009-05-05,  kl. 13:58:12 Blogg:  http://erasemymemories.blogg.se/

JGIKHFGKHGTKNHDKSZHDKSNHDKDKADNHK HUFFHUFFHUF!!!

DU ÄR SÅ JÄVLA VACKER HANNA '----------' JAG BLIR SÅ AVUNDSJUK !!! <_<



<33




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design