Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vänner är bäst när det går som sämst!

Skrivet:    ·  Vardag


Ja vet inte vad jag ska säga!
Jag saknar dej! Jag saknar allt med dej.
Okej, kanske inte allt, men de mästa...
Jag saknar att va hos dej, saknar allt
och då menar jag verkligen allt!

Jag har verkligen försökt att bevisa att jag gillar dej.
Men du verkar inte har brytt dej.
Jag vill va men dej, vill ringa dej.
Men de ända du sa är att du hade annat för dej.
okej, vist är det okej att vara med sina vänner.
Men du kunde åtminstone skriva och fråga hur man mår!

Jag försöker gå vidare,
men det är inte så lätt eftersom jag fick reda på
att du gillar mej lika mkt som en annan.
De går bara inte att släppa det.
Jag vill inte vara ett andra val!
Jag orkar onte vänta på svaret!






Jag behöver någon som uppmuntrar mej!
Det är tur att man har helt uderbara vänner som ställer upp!



Nu denna veckan som är kvar så ska man:


Sluta skolan, Skolavslutning på torstag.

Se på bio med två underbara vänner på lördag

Köpa frididskort! Måste komma i håg det!




Men nu ska man sitta här och tänka lite på små saker.
Är inte så pigg just nu som ni kanske förstår!





♡Loviiisaaaaa♡
Skrivet: 2009-06-14,  kl. 19:40:50

DU ÄR SÅ -...- JÄVLA FIN!! <33




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design