Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

David <3

Skrivet:    ·  Vardag




Nu har man då kommit hem efter typ 3 timmars bussresa xD
Har vart hos den finaste David <3



När man väl stod och väntate på bussen in till skövde
så var man ju lite nervös och så...
Men sen när man kom dit så var det bata David i mina tankar <3


När vi var hemma hos David så fick man träffa hans familj :)
Davids lillasyrra Matilde är bara så söt :D
Man var nästan mer med Matilde än med David ^^

På kvällarna låg man och såg på film och myste <3
Det kunde inte vara bättre.


Det finns så mycket som man kan skriva om dej.
Men då skulle jag sitte här i flera timmar och de har jag inte riktigt tid med xD
Men kan säga att du gör mej glad och får mej att
tänka på andra saker,
 än på de gammla saker som man bara vill ha bort i huvet.

Jag gillar verkligen dej <3



 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design