Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vem är du? <3

Skrivet:    ·  Vardag
Just nu känner jag att jag måste skriva av mej,
jag orkar inte se dej med någon annan.
Jag älskar dej för mycket.

Det värkar som om jag inte känner dej längre,
du är inte sån här!
Vart tog den personen vägen som aldrig skulle kunna såra en, och alltid brydde sig?
Om det inte vore för dej, så skulle jag fortfarande sitta själv och inte viste vem jag var.
Det var du som gjorde så jag fick tillräckligt med självförtroende så jag kunde gå i från allt de ovärkliga.

När man var liten och skulle fylla år, då var man så förväntansfull och så glad.
Det var bland de dagarna man verkligen längtate till. Det var dom bästa dagarna i sitt liv.
Man var vaken hela natten dagen före man skulle fylla år.

Så känner jag mej varje gång du säger att du ska komma till mej.
Jag blir så glad och jag väntar så länge tills den dagen kommer.
Jag tänker på det hela tiden, planerar vad vi ska göra.
Men då kommer den dagen då du säger att du inte kommer...
Jag bryter i hop, tårarna kommer, och de kan inte sluta komma.
Det känns så tungt varje gång.
 
Jag vill bara  tillbaka till den dagen du frågade om ja ville komma hem till dej.
Vi satt på din säg och kolla film, Jag var blyg och satt minst en meter från dej.
Den känslar var så speciell, har verkligen inte kännt så förut för någon. DU var MIN!
När filmen var slut, satt vi intill varan och du höll om mej.
Varje dag känns det så ensamt utan dej <3

Om du säger att du älskar mej, varför gör du såhär?



Älskar dej, och kommer alltid att gör <3
♡Some one!♡
Skrivet: 2009-07-19,  kl. 21:37:08

allt som står här krossar mitt hjärta. ja vet att du saknar honom. jag vet att ja aldrig kommer få dig att glömma honom eller få den kärlek som du gav honom. jag kommer nog aldrig kunna berätta vem jag är eller hur jag känner för dig. jag äskar dig allt för mycket för att vilja se dig mer ledsen och mer nere. ja vill inte att du svarar på denna kommentaren. ja vill bara att du ska öppna ögonen. när du väl gjort de så kommer du veta vem jag är och varför jag talar om de för dig.

♡hanna♡
Skrivet: 2009-07-23,  kl. 13:22:56 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Jag vill inte såra ngn, jag vet inte vem du är!

Det är inte så lätt att lista ut, som du trodde det kanske var. Varför kan du inte visa vem du är?

♡Some one!♡
Skrivet: 2009-07-24,  kl. 20:55:55

Jag lovar du vet vem jag är. du har säkert frågat mig men jag har nog inte varit helt ärlig. du känner mig väl och om vi skulle träffas så vet du va du skulle säga för o få mig o erkänna. ja lovar när du listat ut så kommer du inte bli allt förvånad




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design