Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Till dej...

Skrivet:    ·  Vardag



Jag vet inte vem du är,
men jag känner att du är någon jag inte vill såra.

Jag vet inte vad jag ska säga?
Kanske kan de bero på att du kanske inte har visat vad du känner?

Detta är svårt, vet ju inte riktigt vem du är?!

När jag läste det du skrev så känndes det som jag har missat ngt,
vill veta vem du är!
Vill kunna prata med dej!

Jag vet inte vem jag tycker om längre, alltid så är det ngt som är fel!
Känns som om ja kommer såra någon vad jag än gör...

Vill att du ska kunna prata med mej, men de kanske inte är så lätt för dej...
Det är det inte för mej heller.




Eller så är du ngn som vill blåsa mej!
♡Some one!♡
Skrivet: 2009-07-24,  kl. 21:02:53

Du skulle aldrig kunna såra mig. de enda som skulle kunna såra mig de är om du o tommy blev tillsammans igen. han är inte värd en sådan underbar tjej som dig. du är värd något mycket bättre. inte en kille som han. om du inte vill gå vidare kan jag förstå dig. men du vet att de finns vänner som hjälper dig. du har god vänner och jag är en av dem. jag vill gärna berätta vem jag är men jag lovar när du är redo för de så kommer jag berätta. tills dess de ända stället du kommer veta att ja finns är här på bloggen.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design