Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Galen men rolig dag med Ella :)

Skrivet:    ·  Vardag
Jahapp, då har man vart med världens bästa Ella :)
Har cyklat en del och så har vi bestämmt våran framtid:
Åka motorcykel i Tidaholm och knulla runt haha xD
Vad sägs som de? xD

Har pratat en del om sex och sånt, skojat om en del oxå xD
Passade på att cykla till ödehuset och gick o kolla lite, det var ju lite skrämmande xD

Sedan har vi vart på den galnaste moppetur.
Vi viste inte vart vi skulle åka så vi kom in på en lång grusväg med en massa ko hagar.
TUT TUUUUUT på dom ^^
sedan kom vi ut vi binneberg, hade ingen aning om de :)
Men ja kände igen mej för den vägen åker jag till Tommy xD
När vi kom hem hade vi (i alla fall jag) asont i rumpan :)

Denna dagen var FETT NICE! Måste bara göras om :D


Fick höra nyss att jag var en tuffbrun som åt bacon xD

Kyss på denna galna dag!

Lova Hanna :)
♡* Ella *♡
Skrivet: 2009-07-29,  kl. 09:55:03

Haha, fan vad kul vi hade det elr? Jag har typ fortfarande sjukt ont i rumpan X) Ödetorpet snart igen :O ;D



Idag blir det cityfika snygga du <3<3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design