Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Underbar dag <3

Skrivet:    ·  Vardag


Kändes jobbigt att gå till skolan i dag.
Men jag var tvungen, om man vill ha sina vänner kvar så måste man kämpa.

Tog steget att prata med julia i dag.
Stod i korridoren och bara lipa.
Det var inga lessna tårar som kom, utan glädje tårar.
Tänk att man kan sakna en person så mkt?
Jag kan inte beskriva hur gald ja var efter det.
Nu slipper jag gå till skolan med en klummp i magen.
Men det är fortfarande inte klart än, vi har en del att prata om.
Det kan ta tid att bygga upp vänskapen igen.
Men jag är 100% redo att försöka så gott det går. <3<3




När jag kom hem så såg jag att ja hade fått ngt som man aldrig får varje dag.
Ett privat meddelande från en viss person.
Jag tänkte bara, Varför nu? Varför just mej?
Varför skriver han NU?
Får se hur det blir med det.
Har en del annat att ta i tag med först ;)

Jahapp, det blev lite ändrade planer i morgon.
Gustav kanske inte kunde komma in till matfestivalen. :(
Synd, vi hade så kul förra året.



Nu ska man bara ta och läsa på texten som vi ska läsa upp i morgon på Ljudmedia lektionen i morgon.
Kommer vara sjukt nervös :S Men det får jag stå ut med xD


Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design