Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Första skoldagen + Idag <3

Skrivet:    ·  Vardag


Ja, skulle igenligen skriva lite i går på bloggen, men jag kom hem ganska sent för det.
Ja det var ju så att de asvallterade vägen hem till os så jag och Sofie fick åka på åkern för att komma förbi xD

Första skol dagen var väldigt rolig, kul att få se alla sina vänner igen <3
Man har saknat dem så mkt.
Fast en del verkade inte sakna mej, men det är inte mitt problem.
Men man har så många andra UNDERBARA vänner <3<3<3

Träffade Sofie på staden sen, hade lite roligt <3
Träffade även Gustav, MIN KNAZER :D <3

Sedan satt man på bussen hem, gick av vid Sofie. Här orkar man inte gå hem xD
Tog en del roliga kort men Ella sen ^^ *asg* på det ;)

Sedan var det bara att åka hem, det tog lite tid.
Hatar vägarbetare :@

Sedan var det bara hen och sova, man var ganska trött efter första skoldagen...


Jag och Sofie, vi e COOLA<3<3 respekt!
BEATCH! xD


Så då kanske man ska berätta lite om denna dagen också.
Skolan har vart ganska soft. Haft våran första lektion i rörlig bild.
Fick göra ett bild manus och sedan fick man lite undervisning om hur man ska filma mm.

Var med Gustav efter skolan. ROLIGT :D
Tommy var också med.
Satt på donken ett tag. sedan gick vi runt lite.

Tog bussen hem vid halv 5.
Satt och pratade i mobilen med Simone hela vägen hem ^^

 Nu sitter man här vid datorn som vanligt.
Försökte redigera lite bilder, men min dator verkar inte tycka om det.
Antagligen så har jag ganska mkt på datorn eller nått xD
Förstår mej inte på sånt riktigt men^^

Nu ska ja se på Prinsessans Dagbok 2
Sedan när simone kommer hem så blir det att laga burgare! Gott :D

Hej hej <3<3


(Gillar dej Mycket <3)
Puss på det!


Love Hanna







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design