Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Torsdagen..

Skrivet:    ·  Vardag
Nej Hanna, du har inte gjort fel!
För det hoppas jag inte att jag har...
Det kommer lösa sej på något sätt, på bra eller dåligt sätt!

Skulle till Tommy i dag, han fyller 17! så säg grattis :D
Men får se hur jag gör, han har lite feber och så, tråkit :(

Annars blir det att sdäda på mina saker som jag inte har gjort än >.<''
FY på mej!

Snart kommer Frida hem, pappa är lite sur för att hon stack till Amanda i natt.
Orka inte med hanns tjöt -.-

Men men, bara så du vet så tycker jag inte om din stil längre!
Man gör inte så mot sina vänner, det borde du veta!

Om det blir så att jag stannar hemma i dag, då är det bara att komma upp till mej så kan vi kanske bada eller något sånt ;)

Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design