Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Slut med Dåliga tider!

Skrivet:    ·  Vardag
 


          Jag har haft en jätte bra påsk med de bästa <3

          Hoppas att ni har haft det lika bra!


          Nu har jag lovat att jag ska sluta hacka ner på mig själv!

          Inget mer med "jag  är ful, fet eller att jag är så FEG!

          Nu ska jag vara den jag vill vara, ska säga vad jag tycker och ska
          skita i vad andra tycker eller tänker om mig!
          Framförallt våga vara den jag vill vara!

          Nu ska det bara vara possetiva tankar i mitt huve!

          Jag vet att jag kan vara lite jobbig eller tyst, men nu är det slut med det!
          Eller ja, ska försöka! Vi får se hur det går...


                                                              
♡Anonym♡
Skrivet: 2009-06-15,  kl. 21:58:34 Blogg:  http://enflickasdag.blogg.se/

Snygga bilder tjejen men jag skulle uppmana dig att fixa en annan stiltyp på din text, allt bara flyter ihop :O

Ha det gött




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design