Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vattenmelon och sol

Skrivet:    ·  
Nu kan jag äntligen säga att sommare är här! Sitter i shorts o topp ute på altan hemma hos mina föräldrar och bara götta mej. 
Jack har oxå shorts o tshirt för första gången ute med solkräm på armar o ben. Tror de säker är 30 grader!! Nu väntar  man bara på att sjön ska få upp temperaturen så att det blir härliga strandgatan men bad och sol. Jag blir så lycklig av detta vädret. Vi lyxa till det med färsk vattenmelon ;) Snart  väntas det studentfest för min kusin! Ha en bra Fredag alla :D

♡Emma♡
Skrivet: 2015-06-06,  kl. 15:46:07 Blogg:  http://engstromemma.devote.se

Så härligt att sitta ute i shorts! :D så gott med färsk vattenmelon!

Svar: JA det var sååå härligt väder :D
Hanna Lenngren

♡maria at inredningsvis♡
Skrivet: 2015-06-08,  kl. 19:34:34 Blogg:  http://inredningsvis.se/balkonginredning-6-basta-tipsen-nagonsin/

Vilken gullunge med hatten där haha :) Hoppas du haft en kul helg med mycket festligt.

Om du gillar balkongtips kan du kika in till mig idag :)

ha en kanonvecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Svar: Ja helgen var såå bra :D har ju tyvärr ingen balkong men kikar gärna in på din blogg ändå :D
Hanna Lenngren

♡Jasmine♡
Skrivet: 2015-06-09,  kl. 20:43:14 Blogg:  http://rosanatt.blogg.se

Det är så härligt att bli påmind om sommaren!

Svar: Tack, det känns spännande att flytta till ett nytt ställe - trots att det inte är många meter bort från vår nuvarande bostad.

Kram

Svar: sommaren är ju helt klart bäst :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design