Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

1 Maj vid Silverfallen

Skrivet:    ·  "Bosse", "Bosse" stil och kläder, Familj, Photo
Denna dag var en sådan perfekt dag då solen var i toppform och man kunde gå i T-shirt ute. Så vi pakade väskan och tog oss bort till Silverfallen och spenderade hela dagen där med korvgrillning och lille B fick "fiska" lite. Jag vet vad han ska få när han fyller år i alla fall ;)
 
Som ni vet så har bloggen legat nere ett tag, men jag känner nu att jag verkligen vill komma igång igen med saker som jag tycker är kul och brinner för, just detta med att fota. Jag kommer även lägga upp inlägg som kommer vara tidigare i bloggen för jag har tusentals bilder liggandes som jag känner att de måste vara med här, så ni får skrolla ner i mellanåt så ni inte missar något!
 
 
♡Norrsken emma♡
Skrivet: 2017-05-08,  kl. 14:48:37 Blogg:  http://nouw.com/lillemmish

GI vilka fina foton!!!

Svar: Tack :D
Hanna Lenngren

♡Alice Lindström♡
Skrivet: 2017-05-08,  kl. 17:31:16 Blogg:  http://bilderbyalice.blogg.se/

Vad fina och våriga bilder!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design