Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

5 dagar kvar till BF!

Skrivet:    ·  Bebis i magen
Hallå igen!!!
Nu har vi äntligen fått nät hemma och det är såååå skönt!. Fattar inte att man är så beroende av de?
Men nu kan jag äntligen börja blogga normalt igen och det finns så mkt att blogga om. Huset, bebisen och inredning och massa annat skoj :D
 
Jag och bebisen mår förövrigt bra. Det ända som stör mig är att jag har fått en ytte pytte liten bristing på magen :( Jag som trodde jag skulle klara mej från det. Sjukt störande nu när det är ändast 5 dagar kvar till BF!!!!

Fattar inte ritkigt än att bosse kan komma när som helst :O Börjar bli lite nervös över hur ont det kommer göra...
 
Nu ska jag laga lite käk så att man kommer i andra tankar ;) 
Har så mkt mer att skriva, men får ta igen de senare nu på dagarna då jag är hemma och morslar.
 
Här har nu ju en liten glimt iaf hur vi har det i sovrummet i nya huset :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design