Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

"God" morgon

Skrivet:    ·  Bebis i magen, Vardag
Ja lite panik fick jag faktiskt, och blev väldigt rädd. Trodde att detta skulle gå väldigt illa!
Att vakna upp vid 5 snåret på morgon och har så sjukt ont i magen/buken så att man knappt kunde vända sig om, var ingen höjdare. Efter några försök så kunde jag sedan ta mig till toan.
Det gjorde sådär ont i magen då man inte har kissat på typ några dagar ni vet, fast värre, så trodde det var felet.
Men efter toabesöket så blev det inte bättre....
 
Jag fick panik i sängen, kunde inte somna om. Skulle jag kanske gå och väcka mamma? Tänk om jag verkligen borde åka in och kolla så att inget är fel med lilla bebis. Ja, ja var verkligen rädd.
Men eftersom det gjorde så ont och blev värre när jag försökte göra minsta lila rörelsen/vridningen så fick jag stanna i sängen. Och om inte det räckte så började ju plutten sparka och ha sig! 
Efter att ha stått ut i en halvtimma så började detta tillslut släppa! Såååå skönt!
 
Så nu mår jag fint igen. Undrar fortfarande varför jag fick sådan smärta? Någon av er som har barn som vet?
Jag började ju ta järntabletter i går, fast det var ju på morgonen, så det smörtat borde ju kommit redan då om det berodde på dem?

Aja, nu ska jag äte lite gofrukost med bror som är sjuk och hemma i dag.
Tänkte åka in och simma oxå, men kanske vore osmart om jag fick sådära ont i magen igen...
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design