Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Flumm På G!

Skrivet:    ·  Vardag
            I dag har det vart en bra dag! Har inte vart det på länge nu.

            Jag och Julia flumma och skojja!
            skrev lite roliga brev till varandra på engelska,
            kan ni tänka er att ja skriver på
engelska?? haha xD

           "I can still se your BH"  " you have nice as"   

            Man kan säga att både jag och Julia för första gången längtar till skolan Måndag!
            Kanske kommer bli lite kul då?

            Julia är en riktig porrstar!! Haha ^^  Eller vad det jag som var det?? :O ;P


            Senare under dagen var man lite med
Tommy!
            Jag hade ju igentligen bestämmt att det skulle vara slut med det,
            men ajaj, gick kanske inte så jätte bra!





                                                                                Puss på er från mig! <3<3



          Jag + Julia = tjöttanter! ( enligt frida ) xD

         
          

           



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design