Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Make up store undersökning!

Skrivet:    ·  Vardag
Jag Bea och Emilie håller på att göra en undersökning om Make up store affären här i skövde.
Det vore snällt om så många som möjligt kunde svara på några frågor som står här nedanför ;)
Självklart så kommer ni vara anonyma om ni vill!


1, Har du hört talas om Make up store?

2, Vad tycker du om butiken?

3, Finns det du söker i butiken?

4, Har du vart inne på deras hemsida? Vad tycker du om den i så fall?

5, Brukar du köpa deras produkter? I butiken eller på hemsidan?

6, Vad tycker du om deras priser?

7, Vad tycker du om deras logga?

8, Hur vill du blir bemöt i affären?

9, Har du sett någon reklam för Make up store?

Blir glad om ni svarar ;)



Love Hanna, Bea & Emilie
♡anonym♡
Skrivet: 2009-11-04,  kl. 13:14:24

1.Ja

2.den är fin.

3.ja.

4.nej

5.nej har inte gjort det än :P

6.ganska dyra. :P

7.Den är fin

8.Jag vill att dom ska komma fram och fråga om hjälp.

9.Nej det har jag inte.

♡Anonym♡
Skrivet: 2009-11-04,  kl. 13:29:47

jag har ej sett den affären o jag använder ej så mycke smink

men man vill väll bemött i en affär o känna att man är den som har sin rätt o känner sig glad efter besöket .

♡simone♡
Skrivet: 2009-11-04,  kl. 15:23:25 Blogg:  http://fattybom.blogg.se/

SV: Tack så hemskt mycket söta Hanna :D Vad har du för dig?

♡Ella♡
Skrivet: 2009-11-04,  kl. 18:42:46

1, Har du hört talas om Make up store?

Japp

2, Vad tycker du om butiken?

Sjukt bra kvalitet på sminket!

3, Finns det du söker i butiken?

Oh ja =)

4, Har du vart inne på deras hemsida? Vad tycker du om den i så fall?

Aldrig varit inne där...

5, Brukar du köpa deras produkter? I butiken eller på hemsidan?

I butiken =)

6, Vad tycker du om deras priser?

Höga priser men om man ser till kvaliteten är dom helt okej!

7, Vad tycker du om deras logga?

Snygg :D Modern!

8, Hur vill du blir bemöt i affären?

På ett trevligt och hjälpsamt sätt

9, Har du sett någon reklam för Make up store?

I tidningen tror jag =)

♡johannispannis♡
Skrivet: 2009-11-05,  kl. 07:46:44

1. jaa, det har jag allt:)

2. dem har fina och bra grejer men så himla dyrt!

3. vet inte riktigt! köper inte där.

4. ej kollat in där tyvärr.

5. nej, pga priset

6. dyra

7. den är väldigt snygg, stilren!

8. trevligt så klart! att dem säger hej och frågar om vi behöver hjälp!

9. nej :/

♡Erik Gustafsson♡
Skrivet: 2009-11-06,  kl. 17:20:56

1. Nej

2-8. Icke applicerbara frågor

9. Nej




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design