Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Glad påsk!

Skrivet:    ·  "Bosse" stil och kläder
Glad påsk på er!
Känner att det var ett bra tag sedan jag tog tad i bloggen nu, men jag har prioriterat andra saker före nu som att vara med min son mina lediga stunder! Inte lätt alltid att få till planeringen bra med jobb och fritid när man har vart ensamstående förälder ett tag.. men nu börjar jag få iordning på det :) 
 
Så min långfredag bestod av jobb! Bosse var hos sin gudmor under tiden och käka vofflor <3 
Sedan har jag och Bosse bara myst i soffan med lite fredasmys (frukttallrick). Är helt slut efter denna veckan får jag säga! Blir att ta det lungt i helgen nu, efter jobbet i morgon haha!
 
Min lilla påskgubbe <3
 
♡Veronica Wallgren♡
Skrivet: 2016-03-25,  kl. 21:28:12 Blogg:  http://wallgrenveronica.blogg.se/

Så himla söta bilder!

♡Johanna♡
Skrivet: 2016-03-29,  kl. 21:27:16 Blogg:  http://johannashorna.vimedbarn.se

Helt bedårande!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design