Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I svart och vitt

Skrivet:    ·  "Bosse", Photo, Vardag
Det här med att sitta vid datorn när man har en liten plutt hemma är inte alltid lätt.
För det första så vill jag ju inte att han ska se att jag sitter med den hela tiden som om jag vore den super tråkigaste mamman lixom, för det andra så är det helt OMÖJLIGT nu när han ska vara överallt och lite till!! Sen är det ju faktiskt inte så bra att han blir uppväxt med att det är "normalt" att sitta vid en dator hela tiden. Visserligen så har det ju blivit så idag tyvärr, men jag får väl göra mitt bästa med att han vill leka med kottar som kossor ute i skogen haha xD Ne, men dator och surfplatta går ju som sagt inte undvika hela livet, men så länge som möjligt kanske :)
Så nu när han sover middag som han brukar göra 2 ggr om dagen så blir det ju ett superbra tillfälle att tex göra ett blogginlägg ;) Eller laga mat och ÄTA mat i lugn o ro skadar ju inte!
Det jag borde bli bättre på nu är att låta mobilen vara! Det är så lätt att klicka sig in på Fb eller instagram och då har det redan gått 10 min plus en vas som trillat ner i marken typ... Nepp, jag borde verkligen bli bättre på de!
 
Fotade min underbara, jobbiga, bussiga, ej-sitta-still, älskade unge i dag. Jag kan inte få nog att se på dessa fina ögon <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design