Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Flyttstädat - Check!

Skrivet:    ·  Vardag
Jag vet inte vad det är med mig just nu alltså! Jag blir så trött bara av att tänka haha xD
Ne men dessa veckor som varit har vart så ansträngande för mig så att just nu vill jag bara gå i ide i typ en vecka eller två.
 
Det började att jag och Jack blev sjuka, alltså ingen sömn på några dagar. 
Och nu så har vi flyttat och storstädat huset. ÄNTLIGEN! Fattar ni vad mycket skit man sammlar på sig bara på några månader?
Att knöka in allt i en liten etta var inte det lättaste heller. Men nästan alla möbler fick platts :) Trångt men mysigt. 
Nu är det bara att packa upp resten ur de förbaskade kartongerna och börja fundera på vart allt ska vara... detta tänkande går mig snart på nerverna. Har ständigt haft ont i huvudet nu i en månad minst. 
Åhh, vill bara att detta ska vara över!
 
Men nu är ju ett problem borta, huset!
Nu har jag bara min lägenhet kvar som ska fixas iordning. Men det går inte i högsta tempo när man måste planera in allt med Jacken. En sådan liten plutt, men fasen så mycket tid :) Ni kan föreställa er själva att när man knappt hinner gå på toa, så kan ni tänka er vilken tid detta tar med flytten!
Men jag får tacka mamma och farmor som ställt upp som barnvakt. annars hade det nog tagit en månad till ;)
 
Bye bye huset! Nu blir det andra äventyr på Långgatan!
(ska bli förbaskat skönt att slippa de äckliga tusentals flugorna som prickar ner överallt med sitt bajs)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design