Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Alla Hjärtansdag planer...

Skrivet:    ·  Vardag
Hur känner ni med att "fira" alla hjärtansdag? Överskattat kanske?
Själv vill jag att det ska vara som i filmerna, en stor överraskning eller något liknande! Men blir besviken varje gång då det slutar med bio... haha xD Ne som sagt, det händer ju bara i filmer, så jag har slutat med att fantisera vad som skall komma ske på den dagen!

Så nu blev det så att jag bokade bord på kvällen åt mej och Rickard! Då vet jag ju redan vad som kommer hända :) Just nu räcker det med att bara komma ut och äta i några timmar. Uppskattar verkligen att man får göra något själva utan att behöva ha med barnvagnen som ska knökas in mellan borden och den stora skötväskan som man inte vet vart man ska göra av den. Sen är det trevligt att kunna äta maten när den ändå är varm ;)
Ne det ska bli så kul att komma ut en kväll :D

Sen har jag precis skickat iväg en beställning på en väldigt bra alla hjärtans present, inom rimliga priser :D Hoppas bara den hinner att komma hem med posten innan nästa helg! Annars får han den när han fyller år som är 3 dagar efter hehe ;)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design